Perkhidmatan Digital

Penyedia Solusi bagi Bisnes Anda

Planet Mahir menawarkan pelbagai perkhidmatan digital. Kami boleh membantu menyelesaikan masalah anda dalam pendigitalan dan pembangunan seperti pembangunan website dan aplikasi mudah alih. Tidak kurang juga, Planet Mahir juga menyediakan Training Reporting System kepada anda yang memerlukan kemahiran mahir dalam mengendalikan laporan anda secara real-time. Bukan itu sahaja, Planet Mahir turut menawarkan pembacaan yang lebih menarik dan moden; versi eBook dan audio book. Modenkan Kehidupan Anda Dengan Pendigitalan Bersama Kami!

WEBSITE DEVELOPMENT

Planet Mahir; antara pembangun laman web (Website) terbaik anda. Anda mahukan sebuah website yang menarik untuk perniaagan anda tetapi tidak mempunyai kemahiran? Planet Mahir boleh membantu anda memperluaskan perniagaan menerusi website dengan design yang menarik dan mengikut perkembangan semasa. Segala kehendak dan keperluan website anda akan kami realisasikan. Bertenang & Berehat, Website Anda Siap Untuk Digunakan!

*Halaman utama pada salah satu website klien yang telah dibangunkan oleh Planet Mahir.

MOBILE APPS

Planet Mahir; juga antara pembangun aplikasi mudah alih (Mobile Apps) terbaik anda. Planet Mahir boleh bina aplikasi mengikut ciri-ciri yang anda inginkan. Anda boleh dekat dengan pengguna dengan memperluas produk hanya melalui telefon pintar. Kami Bangunkan Aplikasi Untuk Pengguna Anda Guna Hanya Di Hujung Jari!

*Halaman utama aplikasi Planet Mahir antara aplikasi mudah alih yang telah dibangunkan di mana para pengguna boleh pasang di telefon pintar.

EBOOK

Planet Mahir menyediakan perkhidmatan eBook iaitu buku yang berbentuk digital atau elektronik. EBook boleh diakses melalui computer, tablet dan telefon pintar anda. Planet Mahir menyediakan perkhidmatan digital eBook ini bagi memudahkan anda untuk membaca buku di mana sahaja keberadaan anda tanpa perlu membawa buku bersama. Hanya pilih tajuk buku dan baca melalui gajet anda. Senang dan mudah. Jom Jadikan Hobi Membaca Anda Lebih Moden Bersama Kami!

*EBook boleh diakses menggunakan gajet seperti telefon pintar, tablet mahupun computer.

AUDIO BOOK

Planet Mahir turut menyediakan perkhidmatan penceritaan dalam versi audio buat anda yang lebih suka mendengar daripada membaca. Versi ini lebih menarik berbanding eBook. Anda boleh beralih cara pembacaan anda kepada versi yang lebih menarik dengan hanya mendengar. Jom Tambah Ilmu Tanpa Membaca!

*MOU antara Planet Mahir dengan KarangKraf bagi mengeluarkan audio book untuk pengguna Planet Mahir.

TRAINING REPORTING SYSTEM

TRS (Training Reporting System) & TMS (Training Management System):

TRS adalah web-based, real-time reporting & management system (Sistem Pelaporan Latihan) bagi semua tenaga pengajar dan instruktor memasukkan laporan setiap sesi latihan yang mereka kendalikan secara Real-time. Sistem ini juga membolehkan pihak penyedia latihan mendapatkan laporan tersebut pada bila-bila masa dan di mana jua.

TMS adalah sistem pengurusan latihan komprehensif yang membolehkan penyedia latihan menguruskan program-program latihan bermula daripada pendaftaran peserta, pelaporan, pemantauan dan penilaian program tersebut. TMS adalah sistem yang ditingkatkan keupayaannya daripada TRS. Sistem ini digunapakai oleh penyedia-penyedia latihan, sama ada swasta mahupun agensi Kerajaan.

*Halaman masuk sistem Training Reporting bagi Qursani Connexion.

Kategori Lain