Kursus-Kursus Terbaru Di Planet Mahir!

PLANET Mahir sentiasa menyediakan kursus-kursus terbaru daripada para tenaga pengajar bertauliah kami.

Terbaharu, lima kursus daripada empat orang tenaga pengajar Planet Mahir telah dimuat naik dan sedia untuk dilanggan di laman web planetmahir.com dan juga aplikasi telefon pintar kami.

Anda kini boleh mula mempelajari kemahiran dan tips daripada tenaga pengajar seperti Rafieq Roslan (Laravel), Sahar Sahad (Perakaunan), Nash Idrus (Bisnes) dan Rozmi Tamin (Terjemahan).

Untuk pengetahuan anda, kursus terbaharu daripada Rafieq merupakan sambungan daripada kursus asas Framework Laravel beliau di mana kali ini anda boleh mempelajari Laravel bagi tahap pertengahan dan juga profesional.

Selain itu, Planet Mahir juga kini menawarkan kursus perakaunan melalui jurulatih bisnes terkenal, Sahar Sahad di mana beliau akan memberikan tips melalui kursus beliau bertajuk ‘Fokus Kewangan Dalam Bisnes – Apa Yang Usahawan Wajib Tahu?’.

Bagi para usahawan yang memerlukan idea sebelum memulakan bisnes, kursus daripada bekas pemenang The Apprentice Asia, Nazril Idrus sangat sesuai untuk anda mendapatkan tips dan nasihat daripada beliau.

Akhir sekali, kursus daripada Rozmi Tamin pula mengajar anda cara-cara untuk menjana pendapatan melalui industri terjemahan. Ya, pasti anda pernah tertanya-tanya bagaimana boleh menjana duit melalui terjemahan. Kini Coach Rozmi boleh ceritakan cara-caranya.

Jadi apa tunggu lagi? Mahirkan diri anda dengan mempelajari kursus-kursus terbaharu ini di planetmahir.com atau melalui aplikasi Planet Mahir yang boleh didapati di Google Play Store. -PlanetMahir

Kategori Lain