Belajar Bina Mobile Game Di Planet Mahir

ANDA suka main games? Pernah terfikir untuk membina mobile game sendiri dan jual di online App Store? Ingin menjadi anak tempatan pertama yang mampu duduk sebaris dengan Blizzard, Steam, Square Enix?

Kini anda mampu melakukannya!

Ketahui cara langkah demi langkah bagaimana permainan mudah alih 2D dan 3D dibangunkan bermula dari fasa Design, Programming, Level creation, Art Production, Beta Release hinggalah Publishing di Apple App Store, Google Play Store, Play Station Store dan Steam Online dengan mengikuti kursus @farizgaskin di Planet Mahir.

Fariz Gaskin mempunyai pengalaman luas mengaturcara serta mereka bentuk aplikasi komputer untuk sektor kerajaan, korporat, oil & gas, pendidikan dan perubatan sejak tahun 2000.

Sejak 2012, beliau bergerak aktif mengajar kursus pendek pengaturcaraan mobile app, mobile games dan website di seluruh negara dari Kangar hingga Sandakan secara bulanan.

Beliau juga aktif menerbitkan artikel tutorial programming di dalam akhbar Utusan Malaysia setiap Selasa sejak Januari 2017.

Di dalam video kursus beliau, anda akan diperkenalkan dengan konsep asas pengaturcaraan yang akan disampaikan secara ringkas, menarik dan mudah difahami menggunakan visual tool bernama Scratch yang dibangunkan oleh MIT (Massachusets Institute Of Technology).

Langgani kursus ‘Membina mobile games dan jana pendapatan lumayan melalui Online App Store’ oleh Fariz di planetmahir.com sekarang! -PlanetMahir

Kategori Lain